overlogoGamyklos 22b, Vilniaus r, Rudamina, 13249

El. Paštas: rastine@frgimnazija.com

Telefonas: +370 5 2320114

Rugpjūčio mėnesį grupė mūsų gimnazijos mokinių (16 vaikų) ir dvi auklėtojos turėjo galimybę pailsėti dvi savaites Lenkijoje, Pultusko mieste. Pultuskas įsikūręs Mazovijoje, netoli Varšuvos. Gyvenimo sąlygos buvo puikios, mes apsistojome pilyje - viešbutyje. Tai tikrai labai graži vieta, Pultusko pilis yra miesto centre, prie turgaus aikštės. Per miestą teka Narevo upė, kurioje mes maudėmės. Kita pramoga buvo plaukiojimas gondolomis. Gyvendami stovykloje dalyvavome įvairiuose renginiuose vaikams, buvo organizuota daug įdomių ir informatyvių ekskursijų. Kelis kartus važiavome į Varšuvą, kur aplankėme karaliaus pilį ir Lazienkų parką, svečiavomės Koperniko mokslo centre, Varšuvos sukilimo muziejuje. Vaikai daugiau susipažino su Lenkijos sostine bei jos istorija, su Varšuvos įžymybėmis, nes keliavo ne tik autobusais, bet ir tramvajais bei metro. Taip pat lankėmės Zoologijos sode Varšuvoje. Turėjome unikalią galimybę pamatyti, kaip švenčiama Lenkijos armijos diena, patys galėjome stebėti Lenkijos armijos paradą. Aplankėme kitas Mazovijos vietoves: Arkadiją, Nieboruvą, kur gyveno Halina iš garsiųjų Radvilų giminės, Želazova Volia, kur gimė kompozitorius Šopenas, Ciechanuvą, Žygimanto Krasinskio muziejų Opinoguroje. Viena iš linksmiausių pramogų vaikams buvo baseinas, kuriame labai smagiai leidome laisvalaikį. Dailės pamokėlių metu vaikai turėjo kruopščiai atlikti rekomenduojamą darbelį, nes gražiausių ir kruopščiausių darbelių autoriai buvo apdovanoti lenkų literatūros klasikos knygomis ir knygomis apie dailę. Esame labai laimingi apsilankę stovykloje, pateikusioje tokį turiningą poilsį.